miércoles, 25 de octubre de 2017

MILO LEVEL'S

Hola, sóc Milo, voleu que vos conte una cosa 
molt estranya que em va passar fa pocs dies?
-SIII!
Molt bé pues anem allà.

Aquell dia mentre estava jugant a la Wii 
en la meua casa (tota blanca amb una estora de colors al mig) molt tranquil em va aparèixer
una bruixa, (la veritat molt lletja per les 
seues arrugues) em va convertir en un conill monstre!!! A part em va transportar a un món diferent, el món dels videojocs.
De sobte tot va canviar em trobava muntat en un cotxe de carreres i...3,2,1 piiiiiiiip!!! Vaig veure un muntó de cotxes passar al meu costat super ràpid, aleshores em vaig adonar que estava dins del joc de Mario Kart.
A la 1º volta anava l'últim, a la segona 6º, però al final vaig pressionar l'accelerador i vaig guanyar la carrera. Vaig veure que els meus braços ja van tornar a la normalitat.

Seguidament tot el meu voltant va canviar, ja no estava en un circuit de carreres, estava en una habitació al costat d'un bebè 
on hi havien unes instruccions, vaig fer tot el que me demanava:
-Primer, li vaig llevar la caca
-Segon, li vaig ficar els polsets
-Tercer,tenia la cara blanca, 
sabeu perquè?... 
El bebè s'ha tirat un pet!!!
Quan vaig acabar, les meues cames ja eren normals.

De sobte em vaig trobaren una porteria del camp de futbol amb la samarreta del barça, la mes bonica de totes. Vaig veure que l'altre equip era el Real Madrid i venien cap a mi a tota velocitat!!! Vaig tancar els ulls i escolte...GOOOL!!! Del Real Madrid!!!, Sergio Ramos, va sumar un punt al marcador. Als 20 minuts, Messi va fer una jugada boníssima i... va marcar gol ! Mentre ho celebrava tant content, em vaig veure a Isco corrent cap a mi, em vaig preparar per a parar la pilota, va xutar i...Em va donar al cap!!! La llàstima es que va entrar i el Real Madrid va guanyar.
De sobte els jugadors van desaparèixer, les grades, fins la porteria, tot va desaparèixer!!! Seguidament em vaig trobar en una habitació completament negra, pel fons va eixir una vella molt lletja, quan ja estava prop de mi vaig descobrir que era eixa bruixa la de l'altre dia, ella em va dir que com no havia guanyat el partit, no tornava ninguna part del cos, aleshores vaig entendre en que consistia   aquest joc. La bruixa va dir unes paraules molt estranyes: SACALAMAGALABOOM!!!!! Em vaig trobar en una cuina, al costat i havia una recepta d'una pizza, jo no entenia res estava en Anglès!!!
El temps anava passant i passant, jo no sabia que fer, aleshores vaig començar,a mi em pareixia molt difícil. 
Les dues primeres proves les vaig passar molt just de temps, ja li vaig agafar el truque i ho vaig aconseguir. Vaig sentir una sensació molt rara, en un tres i no res em vaig trobar   en una casa molt pareguda a la meua, vaig anar caminant i vaig anar al bany per a mirar-me a l'espill, em vaig mirar i ja era normal!!!, eixa era la meua casa!!! 


Així que...ja sabeu no jugueu molt als videojocs si no voleu que vos passe això. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario