miércoles, 25 de octubre de 2017

ELS MALS MOMENTS DE RAÚL

Era un dia en una escola molt gran, amb uns xiquets molt amables i molt guapos en Castelló de la Plana, quan un xiquet anomenat Tom que era molt malfeiner, envejós i que es creia el mes guay de l'escola maltractava a un xiquet tímid, innocent i molt intel·ligent anomenat Raúl. El maltractava perquè li tenia enveja.
Raúl- Tom! No em pegues!
Clara- Que està passant ací?
Tom- No res són coses de xics, ves-te'n!
Clara- Vaig avisar a algú!
Tom- No! Me'n vaig corrents que sinó em pillaran.

Clara una xiqueta molt amable y molt guapa ajudava a Raúl a superar els mal moments que estava vivint.
Aquest atac de Tom era tots els dies. Fins un dia que es va donar compte del que estava fent patir a Raúl.

A la setmana següent va passar una cosa que Tom no s'esperava.
Tom- Donam el teu esmorzar.
Raúl- No, no te'l donaré.
Tom li furta l'entrepà a Raúl.
Tom- Vols l'entrepà? Pues vine a per ell.
Tom es cau en terra. 
Tom- Ai que mal.
Raúl- Estas bé? Pots menejar la cama?
Tom- No, no la puc menejar.
Raúl- Clara vine corre!
Clara- Que ha passat?
Tom- Que m'he fet mal
Raúl- No, això es mentira, m'ha llevat l'entrepà i després s'ha caigut.
Clara- Tu l'ajudaries després del que t'ha fet?
Raúl- Nooo!
Tom-Perdó pel que t'he fet però ara ajudeu-me.
Raúl- Val però em promets que ja no em maltractaràs?
Tom-T'ho promet

Després de curar-los...
Tom-Gracies per ajudar-me!
Clara- Ahir em vaig trobar a la bústia 3 entrades per a la pel·lícula
“Els calçotets invisibles”.
Raúl- He escoltat que es tiren un pet en meitat de la pel·lícula
I els 3 junts se'n van anar al cine i s'ho van passar genial. Des d'eixe moment van ser millors amics per a sempre.


No hay comentarios:

Publicar un comentario